Съществува строга политика за връщане, освен в случаите на:

1 Грешната поръчка е изпратена по погрешка (в този случай компанията поема пълните разходи за връщане)

2 Дефектни продукти – дефектните продукти не включват погрешно втвърдяване или променени продукти 3 В случай, че продуктът е върнат и не е дефектен, клиентът ще бъде таксуван за транспортни разходи и всички направени разходи

• Политиката ни продължава 7 дни. Ако са минали 7 дни (включително почивните дни) от покупката ви, за съжаление не можем да ви предложим възстановяване или замяна.

• За да отговаряте на условията за връщане, вашият артикул трябва да е неизползван и в същото състояние, в което сте го получили. Също трябва да бъде в оригиналната опаковка.

• За да завършите връщането си, ние изискваме разписка или доказателство за покупка.

• Моля, не изпращайте покупката си обратно на производителя, НО на дистрибутора, от който сте я закупили

Някои ситуации, при които се отпускат само частични възстановявания, ако е приложимо.

Възстановяване на суми (ако е приложимо)

След като връщането Ви бъде получено и проверено, ние ще Ви изпратим имейл, за да Ви уведомим, че сме получили върнатия Ви артикул. Също така ще Ви уведомим за одобрението или отхвърлянето на Вашето възстановяване. Ако възстановяването Ви бъде одобрено, то ще бъде обработено и кредитът автоматично ще бъде приложен към Вашата кредитна карта или оригинален начин на плащане в рамките на определен брой дни.

Късно или липсващо възстановяване (ако е приложимо)

• Ако все още не сте получили възстановяване, първо проверете банковата си сметка

• След това се свържете с вашата компания за кредитни карти, може да отнеме известно време, преди възстановяването ви да бъде публикувано официално.

• След това се свържете с вашата банка. Често има известно време за обработка, преди да бъде публикувано възстановяване.

• Ако сте направили всичко това и все още не сте получили възстановяването си, моля, свържете се с нас на [email protected].

Предмети на разпродажба (ако е приложимо)

Само суми с редовни цени могат да бъдат възстановени, за съжаление не могат да бъдат възстановени артикули от продажба.

Замяна (ако е приложимо)

• Подменяме артикулите само ако са дефектни или повредени. Ако трябва да го замените за същия артикул, изпратете ни имейл на [email protected] (имейл трябва да съответства на съответната държава) (връзка) и изпратете своя артикул до дистрибутора, от който сте закупили.